[ROZWIĄZANY]kd błędu 0x80004002

Witam, jestem zadowolonym użytkownikiem CIS ;D od dłuższego czasu. Dzisiaj wymyśliłem sobie, że przeskanuje kompa w trybie awaryjnym z wyłączoną heurystyką i odłączoną siecią. Niestety nic z tego.
Wyskakuje taki komunikat: “Rozpoczynanie nie powiodło się. Kod błędu 0x80004002. Taki interfejs nie jest obsługiwany.” Proszę o pomoc. Dodam jeszcze tylko, że w trybie normalnym wszystko działa poprawnie.
Dzięki

po co w trybie awaryjnym ?? jeśli nie masz kłopotów z jakimis szkodnikami … nic Ci nie wykrywa zeby cos sie działo … to po co tryb awaryjny ??? ??Może i jestem laikiem w takich sprawach … ale z tego co mi wiadomo to tryb awaryjny jest raczej ostatecznym wyjsciem by co kolwiek usuwac i robic …