Har försökt avinstallera comodo firewall eftersom det jävlades med min nätanslutning.
Detta visade sig inte vara helt enkelt.
Har nu följande problem:
-Anslutning till internet vägras. Kan pinga modemet men ej koppla till. Kan inte ens komma in i modemet.
-Trots avinst. skyddas datorn fortf. av comodo enl. säkerhetscenter. Dock finns inte programmet att hitta någonstans på burken. Har försökt ominstallera men får bara meddelandet att comodo redan är installerat.
Har försökt rensa reg.nycklar med cclean utan resultat.
Har även försökt avinstallera manuellt mha guiden. No Luck!
Och nu har PSU-djäveln lagt av och är på reperation, så nu har jag inte ens en sketen dator!!
Så som ni förstår är detta något jag verkligen behöver hjälp med även om jag inte kan pröva alla era brillianta förslag till dess att PSU-jäveln är tillbaka!
Ha tålamod medan jag försöker hjälpa dig med detta problem …
Första: Har du provat att avinstallera i felsäkert läge?
Om inte, klicka Starta i felsäkert läge (genom att trycka på F8 vid uppstart)
Sedan köra avinstallationsprogrammet, har detta bidragit till?
Andra: Om första har inte hjälpt alls. Ladda ner här
Det kommer att vara på engelska men bara extrakt, Kör den bara i felsäkert läge startar sedan om
Avinstallationen gjorde jag i felsäkert läge med ovanstående resultat.
Bekymret nu är ju att jag inte kan köra avinstallation eftersom datorn inte hittar rätt fil (kommer inte ihåg vilken), och inte heller ominstallera eftersom Comodo redan är installerat enligt datorn!?! ???
Däremot ska jag prova länken du angav så fort jag bara får tillbaka min PSU. räknade inte med svar så snabbt
Mycket tacksam för hjälpen CG och lovar tala om hur det gick… /Henrik