probleem met CIS in Windows 8

Ik gebruik CIS al jaren en ben uiterst tevreden over dit programma maar heb met de allerlaatste versie (6.) een probleem in Windows 8 (upgrade). Op m’n laptop zijn 3 accounts aangemaakt maar enkel diegene die zich het eerst aanmeldt ziet het icoontje van CIS in de systeembalk. Als nog iemand zich aanmeldt op zijn account dan moet die persoon het programma eerst opstarten voor hij het icoontje in de systeembalk ziet verschijnen. Ik heb na verschillende keren opnieuw installeren terug versie 5.12 geïnstalleerd en heb dit probleem dus niet. Win.7 draait ook op deze laptop (dualboot) en daar werkt versie 6. zonder problemen ook met verschillende accounts. Dus hier enkele vragen daaromtrent: zijn er nog mensen die dit probleem hebben ? 2. zijn die accounts dan wel beschermd als het icoontje niet te zien is in de systeembalk ? 3. Heb ik met versie 5.12 dezelfde bescherming als met versie 6. en kan ik die versie eventueel verder gebruiken in Win.8 ?

Echt niemand? ???

Als cmdagent.exe draait dan ben je beschermd. Dat is het proces dat het werk doet onder de motorkap met natuurlijk een aantal drivers. Loopt cmdagent.exe op alle Win 8 accounts?

Daarnaast draaien cistray.exe (het tray icoon en haar functionaliteit), cis.exe (daarvan kunnen er meerdere draaien afhankelijk van hoeveel schermen je open hebt staan) en cavwp (dat loopt bij av updates, scans en bij de av cache building).

Alvast bedankt EricJH voor de reactie. Ik heb de actieve processen gecontroleerd en cmdagent.exe draait inderdaad op alle 3 de accounts maar toch denk ik wordt CIS niet op de overige 2 accounts gestart want bij een verse installatie van CIS geeft de firewall geen popupscherm als de internetbrowser voor de eerste keer gestart wordt terwijl hij dat wel doet bij de eerste account die zich aanmeldt.
Ik heb uiteindelijk toch een trukje gevonden om CIS tesamen met Windows te laten opstarten op elke account en dit door CIS in de map OPSTARTEN te plaatsen (> in het oude Win. startmenu die ik via een progje teruggeplaatst heb)
Het enige wat stoort is dat bij iedere persoon het startscherm (niet het welkomstscherm) verschijnt bij het inloggen en moet worden gesloten.
Andere suggesties zijn natuurlijk altijd welkom.