Oversettelse til Norsk - Status

Her følger en status for hvordan vi ligger an med oversettelsene:

cavscan.norwegian.lang - 100%
Oversettere: Triplejolt
QA: Triplejolt

cfp.norwegian.lang - 100%
Oversettere: Triplejolt
QA: Triplejolt

cfpconfg.norwegian.lang - 100%
Oversettere: Triplejolt
QA: Triplejolt

cfplogvw.norwegian.lang - 100%
Oversettere: Triplejolt
QA: Triplejolt

cfpupdat.norwegian.lang - 100%
Oversettere: Triplejolt
QA: Triplejolt

Denne tråden blir dessverre ikke oppdatert lenger…

Har ikke starta enda, jeg…
Legger du dem ut sånn når du blir ferdig med dem så vi får kontrollsjekke? får nesten gjøre no vi andre å… hehe… ska starte snart

Da det begynner å haste, så hadde det vært fint om dere kunne begynne med oversettingen. Helst starte med filen: cfp.norwegian.lang. Gjerne også sjekke igjennom eventuelle stavefeil i de andre filene som måtte ligge klare for nedlasting.

hvordan ligger dere ann? på torsdag eller fredag vil jeg ha “fri” frem til muntlig eksamen, og kan kanskje ha mulighet til å eventuelt hjelpe litt…

Heisann.

Fint at du sjekket innom. Trenger mest bistand med cfp.norwegian.lang ettersom denne er størst og ikke påbegynt ennå. Jeg er straks ferdig med alle de andre. Hvis du kan starte med denne og gi meg en tilbakemelding på når du antar å bli ferdig, så kan jeg begynne på QA for filene som jeg allerede har oversatt. Så kanskje vi kan ha alt klart til mandag :slight_smile:

Jaja… etter en solid CPU sammenbrudd, som endte med at hele laptopen måtte kastes, er jeg nå i gang igjen med en splitter ny laptop. Måtte da gjøre all jobb på nytt, men er nå noenlunde i rute igjen.

Trenger fortsatt hjelp om noen har litt ledig tid og har over gjennomsnitlig karakter i norsk på skolen. Interesserte kan melde seg på i tråden under :slight_smile:

Jeg er redd jeg gidde litt opp… Vil den samme jobben måtte gjøres når CIS v4. kommer om et år? I så fall er det gjerne like greit å vente?

Tror mye av det samme vil bli gjenbrukt. Tror neppe det skrives om helt ettersom mye av de samme dialogene benyttes. Blir vel eventuelt ny modul som må oversettes.

Hei,
hvordan är progressen?
Svorsk i Norge! :smiley:

Mvh
Mats H

Hei.

Her er det stille. Jeg gjorde ferdig oversettelsen for 3.x, men rakk aldri å fullføre test og korrektur. Jeg er mer eller mindre ute av Comodo’s Mod-gruppe og holder dessverre ikke denne tråden oppdatert. Beklager :slight_smile:

Hei.
Snakker do Norsk? Jeg snakker ikke Norsk. :frowning: