Ny version - fin översättning

Fick idag ny version: 5.0.163652.1142

Och fint översatt till svenska … det blir så mycket enklare att använda när duktiga översättare gett besvärliga ord och begrepp från originalspråket begriplighet på svenska…

Jag hade förut ett kommersiellt brandväggspaket som gällde för tre datorer. Det släppte igenom en del skräpvirus och krånglade rätt ofta med låsningar och sånt. Men värst var att när det var dags att uppgradera till nyare version så gällde plötsligt inte tredatorersvillkoret. Jag skulle bli tvungen att köpa tre nya uppgraderingar. Vilket alltså skulle bli tre gånger dyrare än att köpa en helt ny brandvägg.

Då fick jag tips om Comodo av min kompis superhero AoWL. Och sedan jag skaffat Comodo CIS har jag inga säkerhetsproblem eller brandväggskrascher.

Vill rikta stort tack till Comodo och speciellt till er som är engagerade översättare och gör så bra arbete med att få programmet till begriplig svenska…

/Silfver

Hej och Välkommen till comodo forums!

Jag hoppas att du kommer att gilla och trivas med CIS. Jag rekommenderar att du laddar ner CD (Comodo Dragoon) som är baserad från google chrome. CD är snabbare och mer stabil än FF (firefox).

MVH,
Valentin