Forum verbeteringen

Wat zou jij willen verbeteren aan dit forum ?

We zijn nu bezig met allerlei opruimingen dus laat het ons weten alsjeblieft :slight_smile:

Xan

bump :slight_smile:

Xan

En wordt daar dan wat mee gedaan ? Nee dus ! Ik heb zelf verschillende voorstellen gedaan, zelfs toezeggingen gehad, en op grond daarvan vele uren werk gestoken in bijvoorbeeld een nieuwe concept FAQ voor BOClean. Maar dan hoor je, zelfs na nog een keer weer vragen, helemaal niets meer. FAQ kan je nu wat mij betreft vergeten, of Kev zou het me moeten vragen.

Greetz, Red.

Heb je enig idee waar het gebleven is ??? Ik heb veel gemist precies, maar ik zou het toch nog kunnen proberen . De FAQ zijn een ramp momenteel en we zien er geen directe oplossing voor… Zie bevoorbeeld naar de FAQ in CFP, da’s echt een ramp

Xan

Kijk, dat zou al een verbetering zijn: goede FAQs.
Maar…wat heeft dit te maken met de opruimingen in het forum?

Heb je gezien hoeveel pagina’s er zijn van de FAQ meer dan 10 !!! Maar allemaal niet geindexeert en dus enorm onoverzichtelijk. Wees nu eerlijk, zou je daar naar oplossingen zoeken voor je probleem ?

Xan

Nee, ik zou de hulp-functie van het programma gebruiken :wink: maar ik snap wel je bedoeling.
Bedankt voor de toelichting.

Nee, ik zou de hulp-functie van het programma gebruiken ;) maar ik snap wel je bedoeling.

Hehe, maar heb jij nog enige ideetjes ? Hoe we het forum een beetje overzichtelijker kunnen maken ?

Xan

Nee, helaas niet. Op zich vind ik het goed zoals het nu is, met een rubriek voor elk product.
Wacht…de rubriek “Free Products” is dus overbodig! :P0l
(waarschijnlijk nog het een of ander, ik heb niet het overzicht van het hele forum!)

Ewen had me gevraagd een top 20 te maken met vragen en antwoorden voor de BOClean FAQ. Kevin was accoord met het idee, maar vervolgens doet jullie fantastische Admin Nick helemaal niets. Dus is ook mijn werk voor niets geweest !

Wat ik ook zeer kwalijk vind is dat als ik kritiek heb op het huidige beleid betreffende de Mods, dat afgedaan wordt met grapjes en vervolgens het sluiten van het desbetreffende topic ! En dan kom jij hier om hulp en advies vragen ? Vergeet het maar !

Greetz, Red.

Ik heb niets te maken met het sluiten van het topic noch met de aanstelling van Ganda.

Als je het topic terug open wil vraag het mij ff, 'k zalt het direct terug openen.

En Ganda, nu ja, ik snap ook niets ervan. maar hij was oorspronkelijk alleen aangesteld voor het General board… Ik heb trouwens gevraagd waarom jij geen moderator bent, en ze antwoorden dat je geweigerd hebt ?

Heb je nog enig idee waar je het gepost hebt? Dan kan ik het toch nog eens voorstellen.

En dan kom jij hier om hulp en advies vragen ?
:-[, Ik probeer alleen maar goed te doen...

Xan

!ot!

even serieus: ik ook niet! :-TD

Even ter informatie : Dit topic wordt doorgelicht door de andere moderators, zelfs Melih is erbijgekomen… :slight_smile: Dus ik denk dat je de onverdeelde aandacht hebt. Vertel ons wat je nodig hebt maar liefst in een nieuw topic en in het engels, zodat zij het niet over het oh zo slechte babelfish moeten gooien…

Rednose : het spijt me dat ik hier niets van afwist en dus ook niets aan kon doen, maar je hebt nu wel alle aandacht gekregen

Xan

Iemand enig idee hoe we meer mensen naar dit deel van het forum zouden kunnen lokken ? 't is een beetje een dooie boel

Je zou Ganda Nederlands kunnen leren 88)

Greetz, Red.

:smiley:

en Melih ook dan…

Hmmm, Ganda krijg ik nog wel zover. Melih daarentegen …

Xan

Ga je gang, ik zit al op Gandas eerste post in het nederlands te wachten!

Zou inderdaad wel grappig zijn (:LGH)

Xan