Comodo zablokował możliwość zapisu plików

Witam, Na wstępie zaznaczę, że jestem raczej zielony w kwestii Comodo firewall. Korzystam z Comodo od kilku lat ale mniej więcej około miesiąca temu zauważyłem coś dziwnego, Comodo zaczął mi blokować możliwość zapisania jakiegokolwiek pliku z internetu. Nawet tapety nie dało się zapisać w komputerze. Mój system to Windows 7 HP 64 bit z SP1 a komputer to ASUS K52F. Na początku olałem temat ale święta to więcej czasu i zacząłem sprawdzać. Na początku nie wiedziałem że to Comodo. Wywalało mi komunikaty w stylu " nieprawidłowa nazwa pliku" lub “brak pliku”,“za długa nazwa” itp. Działało za to podmienianie plików, jeżeli nowy zapisywałem w miejsce starego ze starą nazwą (np. na dysku był bbb.jpg a nowy nazywał się ggg.jpg to po zmianie na nazwy na bbb.jpg w starej lokalizacji na dysku to zapis był możliwy, możliwe było również zapisanie plików ale tylko poprzez comodo dragon, IE firefox czy Chrome nie miały możliwości) Internet chodził normalnie, tworzenie plików wewnątrz komputera również :slight_smile:
Po dość dużych nerwach z racji, że system był stawiany około 2 lata temu, postanowiłem postawić od nowa. Zdziwiłem się gdy na nowym systemie bez Comodo wszystko działało jak należy a po zainstalowaniu tylko comodo od razu to samo pełna blokada plików z netu oraz z dvd wewnętrznego i zewnętrznego. Nawet oryginalnego Office pro 2010 zablokował. Zero możliwości. Nerwy wzięły górę i wywaliłem Comodo, pełne odinstalowanie i wyczyszczenie i problem zniknął (połowicznie- brak Comodo). Przyznam się, ż jestem przyzwyczajony do tego firewalla i mi trochę brak, ale … Czy ktoś coś takiego miał i ewentualnie jak sobie z tym poradził ? Nadmienię jeszcze, ż kombinowałem z ustawieniami i piaskownicą oraz regułami ale nie za bardzo to pomogło. Comodo była to wersja ściągnięta z oficjalnej strony na dzień 24.12.2014 (na świeżym systemie), zaś poprzednia przed stawianiem systemu była to jakaś stara zaktualizowana do obecnej.