Comodo trenger hjelp til oversettelse!

Hei. Det er lite som skjer på det norske forumet her.
Men det skal vi visst endre bittelitt på.
Vi skal nemlig prøve å oversette Comodo Internett Security til norsk.
For de som vil hjelpe så ligger programmet her:
http://download.comodo.com/cis/download/TranslationTool/COMODO_MultiLanguagePack_1.1.zip

Few Notes: 1. COMODO_MultiLanguagePack_1.1.zip has a document ML_User_Guide_v.1.1.doc explaining how to use translation tool. 2. Setup provided inside zip file is solely for seeing translation work in action and therefore marked as BETA. Should not be used in production environment. 3. Please disable updates in CIS else it will get updated to latest release version. 4. Please do not update AV definitions as well.

Deadline for Translation:
Translations which have been reviewed and confirmed good by 14th April, 2009 will be made part of CIS 3.9 installer.

We will make help files also available for translation shortly. But help file translation by 14th April, 2009 will not be a must as that will require quite a time to translate but help file translation can continue and as and when it is done, we can make it part of next due release.

Melih

Husk at CIS 3.9 er i betafasen, så ikke installer dette i et produksjonsmiljø.

Er det noen som ønsker å bryne seg på nynorsk oversettelse? Jeg husker av mine skoledager at nynorsk ikke var en av mine sterkeste sider :wink: