Comodo programagenten är inte igång

Hej!
När jag startar min PC och min brandvägg startar får jag upp rubricerade felmeddelande varenda gång.
Om jag kör diagnostik får jag upp en ruta som säger att några fel hittats och fråga om dessa ska rättas till.
Om jag därefter startar om brandväggen får jag grönt meddelande som säger att alla system är OK.
Har någon tips om vad som är fel?

Hej och Välkommen!

Jag skulle vilja veta om windows firewall är aktiv. Om den är aktiv då måste inaktivera det.

Om du har skype så får du gärn lägga till mig :slight_smile:

MVH,
Valentin

Hej & Tack!
Win Firewall är avslagen, men jag har även Norman Security Suite installerad.
Normans brandvägg slöade dock ner mitt internet från ca 80 till 3 Mbit så jag slår av den varje gång jag startar.
COMODO funkade utan problem tillsammans med Norman till senaste uppdateringen av COMODO.
Vad säger du om det som står på EFORUM:
http://eforum.idg.se/topic/223994-comodo-programagent-ar-inte-igang/page__st__20
Mvh
Jag har Skype.

Tips: Du ska endast ha en firewall, En AV(antivirus) med realtime protection/scanner på, och en software med HIPS-technology.

Jag rekommenderar att du avinstallerad Norman IS. Efter du har avinstallerat Normans IS ska du begär en fil som kan rensa registry nycklar och annat som Normans IS lämnar efter sig

du får gärna adda mig på skype.

MVH,
Valentin

Avinstallationsverktyg för Norman: Official AVG Support | Help with PC, Mac, & Mobile Products