Comodo Firewall in Norwegian

Comodo Firewall v2.4 translation
Status:

  • CPF_Master.txt - Complete
  • cpfsubmit_Master.txt - Complete
  • cpfupdate_Master.txt - Complete
  • crashrep_Master.txt - Complete
  • fwconfig_Master.txt - Complete

This is the CFP v2.4 translations, which has been rendered obsolete in the upcoming V3. V3 will include an option to modify and use your own translation files. Thanks to all the volunteers who wanted to help out translating and QA the norwegian files.

(:CLP)

May I help?

Ser ut til det at det bare er du som styrer med norsk oversetting? Jeg hjelper gjerne!

Testing, retting, fornorsking osv…

Konge!
Sender deg filene til gjennomgang så fort jeg får anledning. Send meg en PM med mailadressen din.
:BNC

Hei

Dersom dere ønsker hjelp fra flere oversettere, evt. til korrekturlesning, kan jeg godt gjøre det. Jeg har god erfaring med oversetting. Send meg en PM.

Jeg stiller gjerne også til hjelp. Har god erfaring med oversetting av diverse Open Source-prosjekter, samt enkelte gratisprogrammer og liker Comodo-produktene veldig godt. Send PM.

Heisan!

Jeg sender dere begge en PM straks jeg er tilbake fra ferie :slight_smile:
Takk for interessen :slight_smile:

Det ser ut som om vi må vente på at CFP 3 blir sluppet, før det har noen hensikt å arbeide videre på dette prosjektet.
https://forums.comodo.com/index.php/topic,2614.45.html

Korrekt.
I CFP 3 blir det åpent for alle å legge inn egne oversettelser, og distribuere disse fritt :slight_smile:

Den oversettelsen jeg har gjort er for v2.4, og er allerede utdatert dessverre :wink:

Så ser det ut til at oversettingsverktøyet for v.3 har fått ein lanseringsdato:

https://forums.comodo.com/comodo_firewall_translations/we_need_your_help_translating_comodo_firewall_into_other_languages-t2614.0.html;msg134070#msg134070

Eg vil gå i gang med å oversette til nynorsk så snart som råd. Det vil vere greit å få ein eller to til å lese korrektur på det eg gjer, for å sikre kvaliteten.

Eg kan også hjelpe til med bokmålsoversetting dersom det er ønska.

Charlie

Heisann!

Flott at du bidrar. Er litt usikker på om jeg har tid til en bokmålsoversetting, men tiden vil vise. Sikkert andre som kan hjelpe med stavekontroll :slight_smile:

Postlegg status her, så kan norsktalende følge med og forhåpentligvis bidra litt.

Lykke til!

(:CLP)

Nytt oversettelses verktøy er i Beta fasen og slippes snart. Skal benyttes til v3.8 og nyere (v4.0 er ikke klar, men vil bli annonsert snart). Sjekk status her.