Comodo Firewall in Danish

Hejsa,
Jeg har fået filerne tilsendt der skal oversættes, er nok ca. halvvejs nu.
Der er en del jeg er i tvivl om hvordan skal oversættes…

Er der nogen der har forslag til hvordan jeg kan oversætte nedstående?

Parent
recursive DNS request
process space
Monitor inter-process memory modifiction
Learn Mode
Ports probe rate range is:
ICMP Flood
emergency mode
global hook

Jeg har oversat det meste nu, men jeg syntes ikke rigtigt at jeg kan komme videre.
Så jeg kan godt bruge noget hjælp. Da der er stadig et par ord jeg er i tvivl om hvordan jeg skal oversætte.

Jeg har vedhæftet en zip fil med de oversatte filer, det er kun i CPF_Master.txt filen der mangler at blive oversat lidt.

Download den venligst og se om du ikke kan hjælpe og komme med nogle forslag.
Der er garanteret også et par slå-/stavefejl et par steder…

P.S
Hvis de oversatte filer skal med i den nyeste BETA version skal jeg aflevere dem inden den 30. oktober.

LeStrata

[attachment deleted by admin]

De ting du ikke kan oversætte, kan nok ikke rigtigt oversættes. Jeg ser at også danskere bruger de engelske ord, så det er nok ikke noget du skal bekymre dig så meget om.

Jeg har kigget det igennem, og har lidt små forslag til rettelser. Det er ikke sikkert du er enig i dem, men nu kan du jo bruge det af det du har lyst til.

(R)

hvad så LeStrata når du det og kommer manualen også med på dansk.

PS. jeg vil lige sige at det er rigtig fedt at du gider at oversætte den.

Du har nok ret med at der er ting der ikke kan oversættes… (er også i tvivl om hvad nogle at tingene egentlig betyder). Så jeg må nok heller springe let og elefant over de ord/sætninger…

Jeg har lige hurtigt skimtet de rettelser igennem du har lavet, ser helt sikkert brugbart ud.

Mange tak for hjælpen STL !
:BNC

Jeg vil også lige give dig en stor (:CLP) for dit flotte arbejde. Vi er rigtigt mange danskere som kommer til at glæde os over Comodo på dansk (:KWL)

Nææ jeg nåede det ikke, men jeg vil blive kontaktet når de er klar til at tilføje flere sprog.

Manualen bliver først oversættes i 2. fase, når der kan tages screenshoots fra den oversatte gui.

Tak! Havde lige lige 3 ugers restferie fra 2004 der skulle holdes, var lidt kedeligt i længden så meldte jeg mig til at oversætte (:NRD)

Håber at der er flere der får øjene op for Comodo, ved at den bliver oversat… (M)

Jeg gør nu hvad jeg kan, for at udbrede kendskabet. Spywarefri inkluderer den også snart i deres “pakke”.

Iøvrigt, så er der også andre der har fået øje på dit arbejde http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=27762&whichpage=3

(V)

Hej LeStrata!

Jeg vil også lige sige kanon godt stykke arbejde og mange tak for at du vil/ville oversætte den fremragende firewall som Comodo er! (:CLP)

Jeg er selv bruger af Comodo og har ■■■ tænkt på at den er jo lidt svær at forstå hvis man ikke er så god på engelsk. Så nu kommer den på dansk og jeg kan slet ikke takke dig nok. (:CLP) :BNC

hej LeStrata…

hvor langt er du kommet :■■■■

Hej Folks

Hvordan står det til med den danske version - er den tilgængelig?

Mvh Bjarne Dein

Der kommer først en dansk version af V3.

Jeg har tilbudt at oversætte.

Jeg regner med at gå i gang så snart det er muligt.

hvornår kommer den danske oversættelse tesk?

(CLY) (CWY) (S) (V)