Comodo av in Linux loopt vast(freeze) bij update

Heb tot volle tevredenheid Comodo av op mijn Linux Mint 13 Xfce geïnstalleerd .Scans maken de comp(2 GIG) traag ,dat kan .
Maar de aut updates doen de zaak vastlopen ,hij update goed, maar de comp wil niet meer voor of achteruit, en moet dan eerst worden geherstart.
Is hier iets aan te doen?

hallo, ik heb ook Comodo op linux mint 13 en heb geen problemen met updaten ik heb comodo wel moeten installern via het terminalvenster. Indien jij dat zo niet gedaan hebt het moet als volgt: terminalvenster openen en schrijf volgende tekst (of kopieer en plak indien mogelijk) sudo /opt/COMODO/post_setup.sh (let wel op dat je een spatie laat tussen sudo en het eerste / ) en druk vervolgens op enter voeg dan je wachtwoord in (er verschijnt echter niets, ook geen sterretjes, dat hoort zo) en druk vervolgens weer op enter vervolgens komt er een hele resem tekst en moet je wel geregeld op enter drukken maar dat redelijk duidelijk, zelf ben ik maar een leek op dat gebied maar het is me toch gelukt. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen

Kurt ,bedankt voor je reactie .

Heb m hier vandaan ,dan neem je toch aan dat ie goed is van Comodo zelf .Installeren ging als een trein.

Heb je er op jouw manier ook zo’n fraaie interface bij gekregen,incl planbare scans etc .?

Of moet je bij jouw versie alle actie via de terminal laten verlopen?

Heb overigens een poging gedaan

Helaas ,met copy paste toch ´ opdracht niet gevonden´