CIS

Hey zoals ik vernomen had zat er een nieuwe versie firewal in CIS.

wat is er nieuw aan deze? (of gewoon NOG betere beveiliging? :stuck_out_tongue: wat aanpassingen enzo?)

He

* NEW! Comodo Internet Security: naadloos geïntegreerde Firewall, Antivirus en HIPS producten
 * Verbeterd! System Resource Usage wordt verbeterd
 * Verbeterd! Standaard security-beleid zijn geoptimaliseerd voor de bescherming van nieuwe COM interfaces / registersleutels / bestanden
 * Verbeterd! Samenvatting sectie heeft nu links naar secties
 * FIXED! Verkeerde naam van toepassing wordt gedetecteerd door een firewall
 * FIXED! Firewall blokkeert gefragmenteerde pakketten, zelfs als het is uitgeschakeld
 * FIXED! Er zijn vele kleine correcties / verbeteringen aan bod in deze release

Comodo Firewall | Get Best Personal Firewall Software for $29.99 A Year

Heeft dit geholpen?

CG

over het hoofd gezien (:SHY)

maar hij is er nog niet stand-alone? :open_mouth:

aangezien Free Firewall - Download the Best Firewall Protection and Anti-Virus Scan Software from Comodo

nog op versie 3.0.25.378 staat. komt dit nog of moet je dan perse IS downloaden en de rest afvinken want Comodo AV hoef ik niet :P.

Wel deze versie is nog maar een beta versie. Wanneer ze klaar is komt ze gewoon uit in de CFP versie…

Xan

ow oke lijkt me persoonlijk niet echt slim om een Beta in een volwaardig product te doen want CIS is nu toch uit zijn beta fase? :o

Wel, de vraag is nu al vaak gesteld en ik weet niet wanneer ze officieel beantwoord zal worden…

Xan

Lock hem maar kreeg hem mee met de automatische update :slight_smile:

ziet er hetzelfde uit (vind het wel handig dat je makkelijker kan zien wat voor in en outbound er bezig is :P).

maar het zal allemaal wel beter zijn onder de kap :smiley:

:BNC :BNC :BNC :BNC :BNC

:slight_smile:

ok, topic gesloten omdat 1) Jij het vroeg ;D 2) het opgelost is

lol

Ik zie je nog :slight_smile:

Xan