CIS v6.0.264710.2708 Nederlands

Hallo,

het valt mij op dat de Nederlandse vertaling echt bagger is in Comodo v6, terwijl ik in v5.12 haast geen taal fout kon vinden…
nu heb ik zelf het één-en-ander bewerkt met kladblok, maar ik neem aan dat er aan gewerkt wordt aangezien dit niet hoort in een Beveiligingssoftware?
voor mij een dikke minpunt!

kleine update:
na het wijzigen van de taal bestanden krijg ik telkens een Programma update waardoor mijn wijzigingen ongedaan worden gemaakt…

Hoi,

Het klopt idd dat het nergens op lijkt, Ik heb nog geen tijd gehad om een fatsoenlijke vertaling op te leveren voor v6.
Echter heeft Comodo een soort van automatische merge gedaan van 5.12 vertalingen naar 6.0.

Ik kan wel wat assistentie gebruiken, dus als je zou willen helpen vertalen graag.

Het klopt idd dat een zelf aangepaste .lang file weer wordt overschreven omdat de ‘hash’ van dat bestand niet meer klopt.

aha vandaar :wink:
Ik heb een .zip mapje toegevoegd met een gedeeltelijk vertaling, er kan nog wat fouten zitten in de vertaling i.v.m. met dyslexie, ik heb in ieder geval m’n best gedaan. :a0

[attachment deleted by admin]

kleine wijziging in de vertaling.

(comodo v6.x beter nederlands NIET AF v2.zip)

[attachment deleted by admin]

en nog meer:
Nu met Autorun, CCE en KillSwitch (klein deel)

[attachment deleted by admin]

Dankje :-TU, Ik zal ze proberen samen te voegen mij wat ik al heb, en dan doorgeven naar Comodo.
Denk echter dat we de geplande release van eind februari nog niet gaan halen met deze versie… volgens mij was de inlever datum al verstreken.

agh, ik ben er inmiddels al een beetje aan gewent dat ik bij iedere programma update de taal bestanden moet overschrijven. :stuck_out_tongue: