2st Proactive Security i konfiguration

Hej! Jag har den senaste versionen av CIS och råkade idag bläddra runt lite i programmet,upptäckte då att jag har 2 st Proactive security under konfiguration( En står Updated efter och denna är vald) Varför har jag fått på detta sätt och måste jag nu avinstallera och köra en clean install istället??
Mvh laston

Hej,

Tittade i två datorer med CIS 3.10 (ren installation), och båda har 2 st. Internet Security, som är den aktiva konfigurationen i dessa datorer. Jag vet inte alls varför det ser ut så, men jag ser ingen anledning att avinstallera programmet, utan det tycks vara som det skall. :slight_smile:

Hej JoWa!

Hoppar in och lägger med en skärmdump från min CIS.

http://pici.se/thumbs/t_aYShFzCcg.gif

Har en känsla av att du har missförstått Lastons fråga.
Det gällde inte Internet Security som även jag har två av. Utan Proactive security som Laston då har två av.

//Malou

Hmm är det då så att man har 2 st av det konfigurations läge som man använder,jag kör nämligen Proactive security o ni då Internet Security eller? Verkar ju så iallafall
Mvh laston

Det tycks vara så att den valda konfigurationen dubbleras. Bytte till Proactive, men det hände inget omedelbart. Kanske efter omstart. Skall kolla senare.