Windows 7 Aero start niet meer op

Net nieuwe installatie van Windows 7 x64 gedaan, daarna CF free firewall geinstalleerd en mijn Aero werkt niet meer. Van alles geprobeerd en uiteindelijk CF weggehaald en Aero werkt weer. Stom maar toch doen; opnieuw CF geinstalleerd en weer geen Aero! Iemand een idee? Zo ja, graag een uitleg voor Dummie’s. Heb gekeken op de internationale forum van Comodo. Er is iemand met een oplossing maar ik snap er geen hout van!!!

Alvast bedankt.

Sorry voor de late reply. Zou je eens in de Defense+ logs kunnen kijken of daar aanwijzingen zijn? Kun je een screenshot ervan posten?

Gebruik jij een programma om de gebruikersinterface van Windows aan te passen? Denk aan eenprogramma als Windows Blinds.

Is jouw Windows installatie vanaf een originele Windows DVD?

Sorry maar ik heb inmiddels CF eraf gehaald dus kan ik ook niet meer in de log’s kijken. Het duurde net iets te lang en ik heb al weinig tijd. Zodra ik weer tijd heb zal ik het opnieuw proberen. Heb nu Eset Smart Security gekocht en tot nu toe werkt het naar behoren, alhoewel ik het idee heb dat de firewall van Comodo wel beter is. In ieder geval bedankt voor je reactie.

Mt vriendelijke groet,