Vertaling

Zal er ook een NL versie komen? Of anders hebben jullie hulp nodig met vertalen?

Voor zover ik weet zullen we eerst moeten wachten tot er meer producten geintegreert zijn in CIS. Daarna kunnen we beginnen vertalen. Wanneer de vertaaltool echter klaar zal zijn heb ik geen idee van. (een van de vele mysteries van het moment denk ik :))

Xan

Haha
Gewoon afwachten dan maar

Ik vrees ervoor. Hoewel ik ergens gelezen heb dat ze aan de vertaling tool gingen werken nadat CIS uitgekomen was. Maarja… developers zucht 88)

Xan

We zijn inmiddels al even onderweg. Ben benieuwd wanneer we kunnen beginnen

Ik ben d’r ■■■■ voor, met alles wat er nog op de stapel staat zal een vertaaltool verder naar achteren schuiven, Melih kennende wil hij eerst het product “af” hebben en daarna mogen ze werken aan een vertaaltool.

Ik hoop wel dat ze er op voorhand rekening mee hebben gehouden dat het programmeren multi-language gebeurt.

Lijkt me wel. In settings staat er wel een keuze voor language.
ben benieuwd. Ach, eerst maar spelen met de nieuwe CIS dan

Zou toch best aardig zijn als bij release op 10 februari? er ook een NL versie zou zijn :BNC

bestaat er eigenlijk een wiki waar leden aktief kunnen meehelpen aan een vertaling :THNK

Voor zover ik weet niet, volgens mij is het gewoon een “programmatje” dat je kunt gebruiken om de vertalingen mee te maken, maar ik heb geen ervaringen met de vorige versie. Ook geen idee of ze dat doorgaan zetten in deze…

Melih zou dat wel moeten doen. Goede vertalingen zorgen alleen maar voor een betere acceptatie/verspreiding van de software. En er zijn hier op op Comodo Forums genoeg mensen die hem daarbij willen helpen :slight_smile:

Greetz, Red.

Dat moet ik inderdaad wel toegeven. De comodo community is de fijnste en behulpzaamste die ik ooit gezien heb :-La

Xan

ALS ik mij mag mengen in de discussie vind ik het wel jammer dat er zo lang gewacht wordt voordat er gelokaliseerde versies zijn van de producten van comodo… Ik bedoel moet je nagaan: versie 2.4 van de firewall is de laatste versie die ik heb gezien met een Nederlandse vertaling en we zijn nu bijna aangekomen bij versie 4… Ik zou bijna gaan denken dat ze onbemand zijn! Ik bedoel niets slechts met mijn uitspraken, anders dat ik duidelijk wil maken dat er veel producten van comodo zijn bijgekomen en zolang er geen vertaal team wordt samengesteld, de kans erg klein is dat er gelokaliseerde versies komen van de vele andere producten… En een product in je eigen taal hebben is ook een element van gebruiksvriendelijkheid.

Heb jij even geluk dan dat de vertaaltool vandaag uitgekomen is. als je wilt helpen raad ik je aan hier te kijken.
https://forums.comodo.com/nederlands_dutch/comodo_internet_security_vertaling-t36877.0.html

Leuk dat je trouwens ook eens hier post. Ik wist dat je pc in het nederlands was dusja ;D

Xan

Ja ik spreek Nederlands en woon in Nederland en ik weet dat jij ook precies kunt achterhalen waar in Nederland… (:WIN)… Ik heb dat bericht gelezen ja, over dat er een nieuwe vertaal tool beschikbaar is, alleen het is nog wel in beta en ik weet niet hoe goed dit allemaal is gecoordineerd…

Darth als je tijd hebt, het lijkt er op dat er een paar erg druk zijn.
Waaronder ik eigenlijk ook maar ik ga toch m’n best doen om de nederlandse versie er op de 14e bij in te krijgen… Spring even bij op de draad waar Xan al over begon, misschien dat je kunt helpen ?

Ooh Ja hoor ik wil best een steentje bijdragen… Zeg maar hoe ik jullie van dienst kan zijn en ik zal er met mijn light saber boven op zitten! (:WIN)