Alvorens een spelt in hooiberg te gaan zoeken, probeer ik het eerst ff in deze NL hoek.
Waar kan ik informatie vinden of mijn ideeën voor verbetering al ergens in de engelse topic zijn geplaatst???
Wat zijn mijn ideeën zo al:
Sorteer mogelijkheid van de Computer Security Policies in de advance mode van Defense +, vooral van de kolom Treat as…
Daarmee kan je makkelijker alle toegestane installer or updater programma’s verwijderen. Vaak krijgt een programma daarna toch een separate policy, waarna de goedgekeurde installer or updater verzoeken verwijderd kunnen worden. Of mss nog wel handigere een optie wel mogelijk maakt om die toegestane installer or updater verzoeken periodiek te laten verwijderen.
Bovendien staan er veel policies in Comodo van software welke zich intussen al lang niet meer op mijn PC bevinden, maar die ondanks de eens toegestane verzoek akkoord zijn bevonden, maar na het de-installeren van de betreffende software niet verdwijnen uit Comodo. Zo ook niet uit mijn register. Veel extra werk om zowel mijn PC; als mijn register; als Comodo lekker schoon te kunnen houden.
Ondanks dat ik intussen handmatig probeer die betreffende software uit Comodo te verwijderen, blijf ik registersleutels ontdekken welke via Comodo geregistreert blijven staan. Na mijn mening een hoop extra (onnodig) veel extra werk.
Dus al met probeer ik te weten komen of mijn ideeën mss al bekend zijn bij Comodo, of anders waar ik deze vertaald kan plaatsen in de engels talige hoek.