Update naar CIS 4.1 via de updatefunctie in CIS 3.14

Weet iemand of CIS 3.14 in de toekomst geupdated kan worden via de updatefunctie (en wanneer dan)?

Inmiddels is het mogelijk. Het v3.14 profiel is als extra opgenomen onder profielen.

Jij schreef: “Inmiddels is het mogelijk. Het v3.14 profiel is als extra opgenomen onder profielen

Graag wat toelichting hierbij.

Als ik de updatefunctie van CIS gebruik dan krijg ik als melding steeds dat ik de nieuwe versie (handmtig) kan downloaden. Als ik dat negeer zegt de updatefunctie dat er geen nieuwe versie beschikbaar is.

Waar kan ik die profielen vinden/instellen?
Hoe moet ik de update automatisch laten installeren dan?

Kleine disclaimer. Ik gebruik nu een moderators only testversie van de nieuwe CIS 2011 en heb de interface even naar Nederlands gezet. Mogelijk verschilt die iets; misschien ook niet.

Ga naar More → Beheer mijn configuraties → je ziet nu in de lijst een configuratie met een wat afwijkende naam -->selecteer deze → Activeren → Sluiten.

Nu zou je oude configuratie aktief moeten zijn.

Als ik het me goed herinner kun je gewoon de installer van de nieuwe v4.1 draaien en zou het goed moeten gaan. Voor alle zekerheid kun je de actieve configuratie van je 3.14 opslaan onder Beheer mijn Configuraties. Doe dit in een map die niet in de CIS installatie is (voor de zekerheid). In geval van nood kun je altijd het opgeslagen 3.14 profiel weer in v4.1 importeren.