Pc met comodo loopt vast

Hey iedereen,

Sinds vandaag loopt elke pc waarop ik comodo als enige gezamelijke programma heb staat vast. Hij start nog op maar vanaf het aanmelden gaat alles erg traag. Zo traag dat werken niet mogelijk is, dan loopt hij vast opnieuw opstarten geeft het zelfde effect.

Als ik zo hoor gebeurt vandaag net hetzelfde bij de andere mensen die ik ken met comodo. Die dit op mijn aanraden hebben geinstalleerd.

Iemand een oplossing, in mijn geheugen zit nog de avg-gebeurtenis. Gelijkenissen?

Hey,

de oplossing zou hier beschreven moeten staan. Het is echter wel in het engels :

https://forums.comodo.com/feedbackcommentsannouncementsnews_cis/workaround_for_the_99_cpu_problem_with_the_latest_virus_db_updates-t46150.0.html

MvG,
eXPerience

Zelfde probleem hier met meerdere computers.

Voorlopig opgelost door in de veilige mode op te starten en via MSCONFIG onder SERVICES de verwijzingen naar Comodo en onder OPSTARTEN CFP uit te vinken. Het is me nu te laat; morgen maar eens de workaround proberen die Egemen in de gegeven link aangaf. Slechte beurt voor Comodo! >:(

Ja, redelijk slechte beurt. Ik vond het wel spijtig dat er geen persboodschap ofz. Overstond want een gewone pc gebruiker wordt helemaal zot. Die zou nooit op een forum gaan zoeken.

Momenteel heb ik een andere antivirus op staan. Maar de kans is groot dat ik weer overstap naar comodo.

Tja, daar denk ik dus ook aan, de gewone gebruiker die geen flauw idee heeft…

Wel, het enige dat ik kan vertellen is dat het een menselijke fout was en die persoon daar correct voor gestraft is (moet ik geen tekeningetje bij maken denk ik ?). er worden nu nieuwe veiligheidssystemen gebruikt om zo’n dingen volgende keer te voorkomen.

MvG,
eXPerience