Leak Test

Hej
Jag undrar om detta är ett skämt med denna leak test,
har Firewall på safe mode, ock Defense+ står på Clean PC Mode
ock mitt mätresultat blir inte mer än 50/340 (:AGY)

Hmm Startade om datorn efter att ha rensat bort testet
ock körde testet på nytt :BNC :BNC :BNC fick 340/340, konstigt konstigt

Den vanligaste orsaken till dåligt resultat tycks vara att man inte väljer Block this request vid varje förfrågan. :wink: Resultatet 50/340 kan man vänta sig om man tillåter allt… Använde du den senaste versionen av testet, som finns i denna tråd?

Ja, det viktiga är att blocka allt, sedan såg jag i nån tråd, att man ej skulle stänga något Internet explorer-fönster som kommer upp, förräns testet är klart.

Bra att du fick det att fungera Krille. :wink:

LA

Ja, 340/340 låter ju bättre än 50/340 :slight_smile:

(R)

Jo men nått måste vara fel om man gör lika dant, men får olika resultat,
ock naturligtvis blockerar jag allt

Ja, nåt knas var det ju hos dig då du fick olika resultat men gjorde likadant på testerna!

Men men, bra att det blev rätt till ■■■■ iallafall.

Mitt testresultat 340/340 men då måste jag vara i läget Proactive Security annars 320/340 (i Internet Security läge).

Använder inte CAV utan AVAST då jag tycker CAV scannar för långsamt. Dessutom litet frågetecken för uppdateringarna som hos AVAST sker flera ggr per dygn medans jag med CAV fick ett par uppdateringar i veckan

Japp, Proactive Security är en förutsättning för 340 poäng (om man inte ändrar i Defense+ Monitor Settings, då kan man ha Internet Security).

CAVS skall uppdateras varje dag, dock inte så ofta som avast, ännu.

LA

!ot!
Den senaste versionen, 3.5.55810.432, som kom i dag, skall skanna snabbare. Det kommer en definitionsuppdatering per dag, och det var sällan jag fick fler uppdateringar med avast!, som jag använde till helt nyligen.