ik heb een Isass.exe virus op mn pc dus ik dacht ik download Comodo , had eerst AVG maar die werkte ineens niet meer en nu wil ik scannen maar kan het niet omdat ik een fout melding krijg , ziehier welke:
[attachment deleted by admin]
ik heb een Isass.exe virus op mn pc dus ik dacht ik download Comodo , had eerst AVG maar die werkte ineens niet meer en nu wil ik scannen maar kan het niet omdat ik een fout melding krijg , ziehier welke:
[attachment deleted by admin]
Hoi, joeriejh
Welkom op de COMODO Forums,
Ga naar de “Meer” tab en klik op diagnose tool, als dit het probleem niet zou verholpen zijn zou ik u aanraden om COMODO Antivirus te verwijderen en daarna de CIS Clean Up Tool te gebruiken.
http://www.mediafire.com/?mozuzj0dnnv
U kan dan COMODO Antivurs downloaden [at] Download Free Comodo Antivirus Software | 100% PC Protection
Ik zou u ook aanraden om Hijackthis te downloaden en de log in een nieuwe post te vermelden
Download Free Tools| Trend Micro
Met vriendelijke groeten
BlackList
Hoi joeriejh,
Normaal geeft dit aan dat cmdagent.exe niet meer gestart is, als de diagnose tool het niet hersteld krijgt zou je ook nog even op Defense+ actieve process lijst kunnen kijken. Als je weet welke processen malware zijn kun je daar op kliken en kiezen voor “afsluiten en blokkeren” dan kunnen ze bij een volgende herstart niet meer actief worden, en heb je de kans dat CIS wel normaal werkt.
Let wel op dat je behoorlijk zeker bent van welke processen je blokkeert ander loop je de kans dat je je PC in safe-mode moet opstarten