Działanie modułu firewall

Niedawno zauważyłem u siebie dziwne zachowanie modułu firewall. Tak jak w wersji 3 Comodo podobnie w czwórce wybrałem w Kreatorze ukrywanie portów opcję trzecią Zablokuj wszystkie przychodzące połączenia i ukryj moje porty dla wszystkich

http://comodo.andgird.webd.pl/obrazy/20.png

Co do Reguł globalnych to w opisach proponowano już 3 różne wersje.

http://img171.imageshack.us/img171/7125/36177247.jpg

Oryginalna to pierwsza, ale tą niektórzy zmieniają na drugą, czyli blokując pozwolenie na komunikaty o fragmentacji i przekroczeniu czasu. Niedawno widziałem opcję trzecią, że pozostaje jedynie ostatnia zablokowana reguła. Nie znam się która opcja jest najwłaściwsza, jeśli ktoś orientuje się to proszę o informację.

Ale chodzi mi także o coś innego. Kiedy miałem wybraną 3 opcję reguł, to w ciągu godziny, kiedy używałem internetu na panelu informacyjnym Ochrona sieci miałem komunikat o ok. 100 “próbach włamań”. Wiadomo, to inni w sieci rozsiewają z komputera zapytania systemu itd. Firewall to wyłapywał. Kiedy zmienię w Regułach globalnych np. na opcje pierwszą, okno nie rejestruje żadnych prób włamań. Mamy coś takiego

http://img337.imageshack.us/img337/2525/92800224.jpg

Trudno uwierzyć, by nagle w sieci zapanowała cisza, ale nawet jak ponownie wrócę do poprzedniego ustawienia to nadal z zewnątrz nie mam notowanych żadnych “prób włamań”, jedynie firewall odnotowuje zablokowane próby wyjść z systemu.
Próbowałem zmieniać ustawania na różne sposoby, bez skutku zawsze jest zero ataków. Jest sposób na ponowną aktywacje, by to wszystko zadziałało to ponowna instalacja Comodo. Wtedy znowu działa monitor firewalla. Ale przecież za każdą zmianą nikt nie będzie na nowo instalował programu. Albo u mnie coś jest nie tak lub program ma jakiś błąd. Czy ktoś miał podobne problemy? Pozdrawiam

Ja też tak mam :-. Najprawdopodobniej to błąd “licznika” bo nie wierzę, żeby firewall niczego nie filtrował.