Comodo Firewall Pro 2.4 har sl?ppts!

Nu kan ni uppdatera till 2.4, om ni inte anv?nder en beta version, f?r d? m?ste ni avinstallera betan f?rst.

Lycka till!

N?gra snabba reflektioner ?nnu? Hur ser GUI ut med den svenska ?vers?ttningen? Har inte hunnit uppdatera ?n, l?r v?l g?ra det inom dom n?rmaste dagarna, men k?nns b?st att v?nta lite d? min setup med gamla versionen funkar s??? bra nu…kewl kewl, jag gillar alla positiva ord Comodo f?r, ett j?vla najs f?retag verkar det vara…

Hurra, ?ntligen, Jultomten kom lite sent, renarna var f?r tr?tta, men han kom ;D

ska instalera det nu, sen f?r man se om det blir n?gra buggar :wink:

Ja, ?ntligen kom tomten :slight_smile:

Jag ska installera denna version strax o leka lite med denna f?rsenade julklapp :wink:

?r det bara jag som f?r alla bokst?ver med prickar utbytta mot fr?getecken h?r i forumet? Vad har dom gjooooooooooooooort? (:AGY)

De har uppdaterat forum scriptet bl a, men jag har sagt till admin att det inte fungerar s? bra…
Jag kan fortfarande inte ladda hem den nya brandv?ggen… :cry:

Jag har oxo haft problem, men nu uppdateras den iallafall…eller nja…star pa 3%, gar segt…men men, jag har inte brattom :slight_smile:

Edit: Och efter 18% fick jag error 106 igen…ARGGHHH…

Inte br?ttom… :o
Inte jag heller… ::slight_smile:

Hehe… man f?r v?l f?rs?ka senare…
H?r ?r en l?nk.
http://www.personalfirewall.comodo.com/download_firewall.html?currency=EUR&region=Europe&country=SE

Tack!

Verkligen svart att ladda ner/uppdatera till den senaste versionen…men hittade den pa Filehippo.com , och darifran gick det snabbt att ladda ner filen.

Visserligen den engelska versionen, men man kan ju ladda ner svenska sprakfilen sedan da belastningen pa comodo-servrarna lugnat ner sig.

Inga buggar ?nnu, och det ?r bara bra. det drar till och med mindre resurser ?n senaste Betan ;D

Jo, jag har ox? laddat hem den engelska versionen.
Vi f?r v?l v?nta tills vi kan f? tag i den svenska spr?kfilen, innan vi f?r se den svenska versionen. Jag hoppas att de har fixat alla saker som jag har sagt till om…

va, jag laddade ner den svenska versionen h?rifr?n ???
?r det s? stort tryck efter brandv?ggen s? att det inte fungerar l?ngre att tanka den h?rifr?n?

Jag har f?rs?kt i ett dygn snart… :cry:

Jag har oxo forsokt o forsokt lang tid…sa plotsligt sa ser man att uppdateringen kommer igang…men lika plotsligt lagger den av med error 106 :frowning:

Men jag laddade ner den engelska versionen till ■■■■, har lekt med den en timme nu och den verkar stabil

Jag testade nu att h?ger klicka och spara l?nk som… och det fungerade!
Den svenska versionen gick snabbt att ladda hem,
men svenska addon g?r med 3 kb/s…

Ja, det var langsamt…min nedladdning gar iallafall 4,5 kb/s :slight_smile:

Fast man ser ju ut att fa ner den svenska addon-filen nu iallafall… :slight_smile:

Nu fungerade den hela filen att ladda hem…
F?rra g?ngen trodde jag det, men det blev inget…
Addon-filen fick jag hem och har den installerad.
Tyv?rr s? har dom inte ?ndrat problemen som jag har p?talat…

TCp ist?llet f?r TCP

Program?v
ervakare
ist?llet f?r
Program
?vervakare
osv…

■■■■, det var tr?kigt :(… Ger ett lite slafsigt intryck tyv?rr, ?ven om funktionaliteten ?r det viktigaste…

instaemmer Wingnut. Funktionerna aer viktigare aen utseendet