Comodo Firewall in Dutch

Volgens Comodo, kan de nieuwe vertaling onmiddellijk ge?pdatet worden.
Ik zal dus snel voor een aangepaste versie kunnen zorgen.

Veel plezier ermee! (:WIN)

Zelf had ik er ook nog 2 gevonden.
Met het scannen naar applicaties krijg je op het laatst te zien, dat het scannen klaar is en dat je moet klikken op “voltooien”, alleen onderin staat “eindig”.

In 1 van de pop-ups stond “geupgradet”, dit zou ik veranderen naar “geupdate”. Vind het in ieder geval beter staan.

Maar goed werk op de vertaling van cpf (:CLP), foutjes maakt iedereen. (R)

thanks, laat nog iets weten (via dit forum of zo) wanneer de nieuwe versie is released.
Zal dit automatisch worden geupdate via CPF of moet je hiervoor de nieuwe versie zelf gaan downloaden op de site??

automatisch zou zeer handig zijn :stuck_out_tongue:

(:KWL)

Prima vertaling :slight_smile:

Ik heb ook nog 3 kleinigheidjes gevonden.

Onder Veiligheid - Expert - Toepassing gedragsanalyse staat in de eerste regel " … in de Comodo Firewall Pro.". Daar kan je het woordje “de” weghalen.

Onder Veiligheid - Expert - Expert-aanvalsdetectie en -preventie staat als laatste woord “Confiqureer”. Die “q” moet natuurlijk een "g "zijn.

En onder Veiligheid - Expert - Varia staat in de 2de regel "Om te parameters … ". Het woordje “te” moet daar weggehaald worden.

Greetz, Red.

lang geleden dat de nederlandse versie nog is geupdate. Mss eens tijd om de grootste taalfouten er uit te halen? EN als dit al is gebeurt, tijd om een update uit te brengen?

Ik wil niemand opjagen ofzo, gewoon nieuwsgierig over de vooruitgang…

keep up the good work
(:KWL)

De aanpassingen heb ik al een tijdje doorgestuurd naar comodo, sommige zijn al verwerkt. Maar nog niet alles. Ik heb met zoveel mogelijk opmerkingen en suggesties rekening gehouden.
Vooral de teksten bij de afbeeldingen zijn nog niet aangepast.

Ik post nog wel een berichtje, als ik méér weet (:WIN)

blij te horen dat toch nog iemand zich met de vertaling bezighoud. Ik begon al te denken dat dit aan zijn lot werd overgelaten… :stuck_out_tongue:

niet dus…

doe zo voort
:■■■■

Is er nu een downloadlink met instructies of is dit topic vastgelopen? (:SAD)

Hier heb je de link voor Comodo Firewall

http://www.personalfirewall.comodo.com/download_firewall.html?currency=EUR&region=Europe&country=nl

Je moet wel nog even de taal kiezen hé

hallo waneer komt comodo firewall versie 3.0 ook in het nederlands ik kan slecht engels ik kwam er niet uit in verise 3 weet iemand waneer die komt

Hi there,

I’m a Brit living (since 1979) in NL, and have long been looking for a free, degelijk (I’ve been here so long I often find the Dutch word instead of the English;-), Dutch Firewall to recommend to friends. Comodo looks like it – keep up the good work guys!

One thing I noticed; on an alert (popup in bottom right hand corner) it says "Antwoord voor deze toepassing ". I guess that the word “onthouden” has been scrolled off, and it seems to me to be an important word. I suggest reversing the sentence to something like “Onhoud antwoord deze toepassing”. I know it’s not good grammar, but IMHO it’s understandable.

What do others think?

M Vr Gr (and prettige kerstdagen)
— Derek

Ik neem aan dat ik hieruit mag concluderen dat de vertaling in het Nederlands van de Firewall hartstikke dood is?
Laatste bericht (voor dit bericht) was op 16 december 2007, dus 8 maanden geleden, en verder geen activiteit meer.

Een vertaling voor versie 3.0 was en is er nooit geweest en komt er blijkbaar ook niet meer.

Fijn…
(:AGY)

Het is inderdaad in de koelkast gestoken.

De reden hiervoor is dat we aan het wachten zijn voor Comodo Internet Security. Hierop zal dan de taal verder op uitgebouwd worden. Als we toch aan de taal hadden gewerkt hadden we misschien 1 maand in het nederlands kunnen werken en dan weer een hele nieuwe kunnen maken.

Rustig blijven, CIS kan elk moment uitkomen (voor moderators dan toch :), daarna pas voor gewone beta).

Xan