comodo firewal verwijderen onder vista 64 bits [Opgelost]

Ik heb comodo firewal verwijdert onder Vista. Maar deze blijft nu ook staan in het beveilgingscentrum. Via het forum heb ik het volgende gevonden:

1. At the command line of windows XP “Start” ->“Run” enter the command “CMD.EXE” and press Enter.
  2. At the new window (Command Prompt window), type “NET STOP WINMGMT /Y” and press Enter. Then type “exit” end press Enter again.
  3. Then go at the folder C:\windows\system32\wbem and delete the folder “Repository”.
  4. Reboot windows. The folder will be recreated by the Security Center and will display the correct information
    Maar dit is allen voor windows xp is er ook zo iets voor windows Vista 64 bits

Allereerst welkom op het forum en mijn spijt dat Comodo jouw niet heeft kunnen helpen

Wel om eerlijk te zijn heb ik er niet direct een oplossing voor behalve deze.

Download en installeer de firewall opnieuw. Download ook revo uninstaller hier Welcome Revo Uninstaller users - CNET Download
Verwijder de firewall , met de gevorderd scan. Na het verwijderen kan je normaal gezien de registersleutels en mappen gewoon verwijderen die Revo aangeeft.

Ik weet dat het een beetje raar is dat je het programma dat je verwijdert terug moet installeren, maar ik weet geen andere oplossing voor vista 64x.

Ik hoop dat dit helpt en veel geluk
Xan

Allereerst bedankt om de responce
heb via deze link toegepast wat er staat beschreven en alles is nu ok
http://vista.blorge.com/2008/01/09/how-to-fix-vistas-security-center-from-reporting-missing-or-duplicate-programs/

Oké,

Tot ziens

Xan

Topic gesloten

Reden : opgelost

Xan