Comodo clean

Hallo,

Ik heb een probleem met Comodo cleanenkom er niet uit. Ik kreeg op eens de melding :
BOC425.XUV is corrupted. bla bla.
Hen modo clean met UNISTALL COMODO CLEAN weg gehaald en opnieuw geinstalleerd, maar kreeg weer dezelfde meliding.

Wat doe ik niet goed. Please help.

Erwin

(:NRD) Van wie komt de melding dat Boclean Corrupt is?

Het gebeurde bij mij ook wel dat er een Opmerking kwam met de vraag.
Heeft U Boclean vaker gebruikt?
Dit kwam altijd bij het veranderen van een nieuwe versie,maar ik deed gewoon door zonder gevolgen.

Maar het is voor jouw wel belangrijk om op te letten van wie die waarschuwing komt.

Je kunt natuurlijk ook de registersleutel laten verwijderen,en dat kan Kostenloos met een Trial van TuneUp Software.nl Dit is een zeer goede Register Utilitie en is 30 dagen te gebruiken.
www.tuneup-software.nl
Pas wel op,want niets gebruiken wat je niet kent.al kun je na elke stap terug.

(:AGY)Please Help.
Ik kijk hier hoe het gaat met jou,maar als je niks laat weten dan reageer ik niet meer.
Sorry,maar vraag het maar aan een ander.
Cactus!!

He , niet zo boos, ik werk tussen door ook nog (:SAD) , nou ja nog een maand en ga dan met pensioen.
Maar ter zake. Ik heb dus Boclean een tijdje gebruik en dat ging goed, alleen opeens kwam hij het die melding. Ik draai trouwens met vista op deze laptop. Op mijn desktop, XP, draait Boclean nog steeds prima. Ik heb al met Tuneup (had ik al dus) het registry gecleaned, maar ook dat helpt niet.
Toen heb Boclean weggehaald zoals beschreven op deze site, van alles gedraait om eventuele sporen te wissen. Daarna weer geinstalleerd en dezelfde melding.

Ligt het nu aan Vista of…
Ik weet het niet meer.

Groeten en bedankt voor het wachten

Erwin

:THNK Ja,ik las dat later terug,en het was een beetje Bot gereageerd Erwin.Sorry.
Maar we zijn dus terug bij Vista,en dat is net waar ik niks van wil weten dit moment.
Ook een week geprobeerd,maar die moet ik voorlopig niet.
Kant en klare nieuwe PC met Vista. Nou je bent er mooi klaar mee. Euhh dat vind ik he.
Daarom draaide na een week XP-Home alweer op dat ding,want ik mag graag rotzooien met van alles proberen en noem maar op.
Toch zou ik eens een poging wagen om zelf in het register te kijken,want ook TuneUp laat zelf zijn sleutel staan.
Wellicht is dat met Boclean ook het geval.(indien je de Firewall van Comodo gebruikt,extra voorzichtig.)
Maar omdat ik Vista gelukkig niet ken,zou het verder op zoeken.
Zelf heb ik even meegedaan op het Forum van ComputerIdee,en daar zitten mensen die Vista wel kennen.
Ja,je moet wel registreren,maar als je dat doet vul dan het hoognodige in,en dat geldt dan ook voor andere PC hulpforums.
Zoals Helpmij.nl en Tipsentrucs,maar ik vind die forums niet echt prettig.
Dus ik zou naar het eerste toegaan,daar voelde ik mij ook zo thuis.
Sucses met Boclean.
En ik denk dat ik zelf hier niet veel meer kom,want sinds van de week heb ik die Trial van de Smart security Suite van NOD32 draaien hier.
Na 1 dag al via idealsoftware.nl licenties besteld.
Overschrijving kan ook.
Dus ik had al NOD32 AV en nu dus vervangen door die Suite die in de aanbieding zit.Loopt als een trein,en vederlicht.
Ik ben dus Comodo af!!
Wie weet tot wederhoren.

Topic gesloten

Reden : te lang geleden

Xan