Wat zijn jullie ervaringen met Comodo Antivirus ?
???
Hoi Basicman
Op dit moment gebruik ik CAVS niet, maar zoals je wellicht weet komt binnenkort een nieuwe Beta uit ( waarschijnlijk CAVS 3 Beta ). Belangrijkste wijziging t.o.v. CAVS 2 Beta zal een verbeterde scan engine zijn. De detectie rate zal zo rond de 75% of hoger liggen, maar verwacht nog geen 90% + detectie rate. Om dat te bereiken zal Comodo denk ik nog 1 a 2 jaar nodig hebben. Wat wel interessant aan CAVS is, is de HIPS module voor degenen die ( nog ) geen CFP 3 en/of HIPS gebruiken. Maar als je het wil testen zou ik dus nog even wachten op de nieuwe release
Greetz, Red.
Hey en welkom op het forum
De antivirus heeft nog veel progressie voor de boeg, er zijn nog een aantal onopgeloste bugs (problemen :)) die eruit gehaald zullen worden in de 3de versie. Deze zou in eind-juni vrijgelaten worden op de wereld : alleen of in de all-in one internet security suite van Comodo :). De detectie ligt zoals rednose ( ;D) al zei, nog steeds veel te laag. Hoewel er wel degelijk verbetering is, een paar maanden geleden scoorde CAVS 50% nu al 75% op de laatste test. Dit is echter nog steeds te laag.
Ik hoop dat ik je een beetje kon helpen (of rednose)
Xan
Als je nog vragen hebt over een ander product ofzo, vergeet dan niet deze te stellen ;D
Topic gesloten
Reden : te lang geleden
Xan