CIS hanging while updating

I am updating right now and it keeps on updating saying: copy cmdagent.exe file (in dutch)

what the hack is that. Is that a bug? It keeps on hanging in to it…

Pls can somebody tell me what that could be?

From what version are you trying to download?

Try running Diagnostics and see if that brings a solution or not.

Can you look in the CIS installation folder and check the version number of cmdagent.exe there and of cmdagent.exe in the Repair folder?

Do you have another security program running in the background? If you have one does it make a difference if you disable that program?

Waar vind ik die folder :wink: ik heb gekeken in verkenner maar daar kan ik m niet vinden haha, normaliter red ik me aardig met dit soort zaken btw… repair folder ook niet. Ik heb geen andere virussoftware op m’n pc, of het moet al zijn dat er iets is blijven hangen van Norton (na format) maar dat heb ik grondig verwijderd, en normaliter krijg ik de probs niet met updaten. Dus mss andere oplossing?

We gaan verder in het Nederlands dus ik heb het topic naar het Nederlandstalig board verplaatst.

Bij een standaard installatie zal CIS in c:\Program File\COMODO\COMODO Internet Security te vinden zijn.

Wat is het versie nummer van CIS dat je gebruikt? Je kunt het vinden onder Meer → Over (More → About). Gebruik je de Nederlandstalige interface?