beste,na het oplossen met het update probleem heb ik nu een ander probleem met comodo.als ik eender welk bestand dan ook install kryg ik een melding dat comodo moet worden afgesloten ! er wordt iets gezegd van bug…het is niet constant dat er die melding wordt gegeven ! en by geblokkeerde connecties kan ik niet meer zien welke ip er word geblokkeerd.als ik er op klik staat er ,er zyn geen onderdelen om te tonen terwyl comodo er 3 blokkeerd.ronny help me uit de nood…
hallo ondanks er nog geen reply op myn vorige antw is gegeven wilde ik een vraag stellen.ik ben zeer tevreden over comodo fw en d+ maar hoe zit het eigelyk met de antivirus?is het al een volwaardig av zoals bv avast,kaspersky…ik gebruik avast maar heb liever alles in 1 van comodo.had wel 1 probleempje met de sandbox,ik stuite op een ransom ware trojan ( avast dedecteerde het niet ) en comodo gaf me de melding dat het geisoleerd was maar toch starte myn pc opnieuw op maar verder waren geen problemen!dus had ik me laten vertellen dat die trojan uit de sanbox was geglipt maar toch werd geblokeerd.