BOClean manual in het Nederlands

Comodo BOClean is nog niet uit, of er is al een Nederlandse manual online geschreven door een zekere ctrlaltdelete.

http://www.wurksjops.nl/nieuwforum/viewtopic.php?f=606&t=1313

Hartstikke goed gedaan m8 :slight_smile:

Greetz, Red.

Edit : Oude link vervangen door de nieuwe.

(:CLP) klapt voor zichzelf (:CLP)

Ik ben al jaren zeer enthousiast gebruiker van 't programma en de fabelachtige support, en heb 't velen aangeraden.
Maar… er was toen geen trial-versie beschikbaar en alleen te verkrijgen via een creditcard of moeilijke overboeking.

Dus vind ik het ontzettend mooi dat het nu voor iedereen beschikbaar is.

Ja, tof dat het nu voor iedereen beschikbaar is :slight_smile: Maar ook tof dat jij zo’n goede manual schrijft ;D Je bent er nog steeds mee bezig zie ik :wink:

Greetz, Red.

Ik pas 't aan als 't nodig is, maar probeer 't toch zo kort mogelijk én overzichtelijk te houden.

Dat doe je goed :slight_smile:

Greetz, Red.

Dat doet ctrlaltdelete zeker goed,en je moet met een lampje zoeken naar zo een Creatief mens.
Kijk ook eens in zijn Worksjops en idealsoftware,waar het mogelijk is om kwaliteits
Software te proberen of kopen en gewoon met een bankoverschrijving in Nederland kan betalen.
Dus niks geen CreditCards,nee hij heeft dat op poten gezet omdat veel mensen liever
op de vertrouwde manier een SoftwareProgramma betalen.
Nee, ik maak geen reclame voor hem om er een commercieel tintje aan te geven.
Ik ken hem nu al een tijdje via Forums en de Wurksjops.En als je een probleem hebt,hij is er.
Maar ook ik gebruik de Comodo Firewall en BoClean.
Dus ik ben al tijden lid van het Comodo Forum,al is dit de eerste keer onder een andere Nickname.
Ik had van de week nogal problemen met de Comodo Firewall,maar daar kom ik wel uit.
Vandaag ging het al beter,want hij blokkeerde te veel wat hij reeds toestond.
Alleen een Update van een ander programma gooide roet in het eten.
Goed,dit was mijn vuurdoop onder een nieuwe nickname.
Als ik het Forum nodig heb,kom ik even langs om een oplossing te zoeken.
Nogmaals ctrlaltdelete Bedankt. (:CLP)

Oh, dat hoef je mij niet te vertellen hoor. Ik verwijs regelmatig mensen naar zijn Wurksjops :slight_smile: Maar het mag best eens gezegd worden ja :wink:

Greetz, Red.

Zelfs bij de Critical Update van de week,bij BOClean heeft hij wederom een handje uitgestoken.
Tot in de Wurksjops:) LOL.

Voor alle Nederlandse leden : Als je Kevin even een pm stuurt hier op het forum heb je kans dat je BOClean 4.24 wat eerder krijgt dan de rest :wink:

Greetz, Red.

Versie 2.24 had ik al op mijn Commodore 64 ;D

Denk dat je versie 4.24 bedoelt 88)

Je hebt gelijk :slight_smile: Was iets te laat voor me gisteren :stuck_out_tongue:

Greetz, Red.

De uitleg op http://www.wurksjops.nl/forum/viewtopic.php?t=1313 is bijgewerkt voor Comodo BOClean 4.24

Wordt tijd dat Kevin met versie 5.0 begint. Dan heb jij tenminste ook weer wat te doen ;D

Greetz, Red.

Het is toch al mooi 1663 keer bekeken, heb ik 't niet voor niets gemaakt… (:KWL)

Wat ik wel heel erg knap vind, is dat je bij installatie start versie 4.23 extract, en dan 4.24 weet te installeren :o Dat is mij nog niet gelukt :stuck_out_tongue:

Ik plaag je maar een beetje :wink: Greetz, Red.

Hartelijk bedankt voor deze heel duidelijke handleiding. (:CLP)

Graag gedaan, ik had ook al Prevx voor je vertaald. Aardig van mij hé?

Heel je site/forum is trouwens ook heel goed.

Kom je daar nou pas achter (:TNG)

Greetz, Red.

Ik hoor/zie net dat het alweer netjes bijgewerkt is naar versie 4.25 :slight_smile:

Greetz, Red.