Ik heb binnen het programaa Tune Up een onderdeel van het bestand als ‘verwijderen’ aangeklikt ipv toestaan. Hierdoor werkt het programma niet meer. Kan ik dit onderdeel herdefinieren waardoor het weer beschikbaar komt en het programma weer kan draaien?
Hallo Wolga,
Ik neem aan dat het hier gaat om Comodo System Cleaner ? kun je mij vertellen welke module je gebruikt hebt ?
Misschien is er nog een backup en of logfile beschikbaar zodat we weten wat er weg is.
ik denk dat ik comodo pro heb. met systeemherstel kan ik de bestanden ook niet terugkrijgen. Mogelijk dat de bestanden nu ook weg zijn (ik kan ze niet meer vinden) doordat ik de pc heb afgesloten?
Bedoel je deze ?
Kijk dan eens bij “Quarantined Items” misschien dat ie daar nog zit, anders zou je bij “View Antivirus Events” moeten kunnen zien wat er gedetecteerd is.
ja dat klopt. het lukte niet om de files terug te zetten. Toen ik mijn pc opnieuw opstartte kon ik het daarna niet meer terugvinden. Ik heb daarna het hele programma verwijderd en een nieuwere versie op de pc gezet. Die langs de vrusscanner gelootst en staat alles er weer op. Op zich is mijn probleem dus nu wel opgelost, maar ik ben toch wel benieuwd hoe ik de files toch terug had kunnen zetten. Als je mij dat nog wil laten weten zou ik dat wel op prijs stellen. Daarna is dit topic voor mij klaar. Bedankt voor het meedenken.
Geen probleem,
Als je naar “Quarantined Items” gaat dan kun je daar eventueel voor “Restore” kiezen…
Dat zet het bestand terug naar de “originele plek”, ik heb al wel een verzoek gedaan om het ook mogelijk te mkaen om naar een plek van keuze terug te zetten…