Author Topic: Comodo Firewall in Spanish  (Read 90561 times)

Offline tom246

• Newbie
  • *
Translation tool, Comodo Firewall in Spanish
« Reply #45 on: May 12, 2008, 04:00:16 PM »
To everybody:
Please send an e-mail to Comodo (desktopsupport[at]comodo.com) and ask when the translation tool will be released. I hope that the responsible persons finally answer, if enough people have sent e-mails.

Example: http://forums.comodo.com/comodo_firewall_translations/translation_tool_for_comodo_firewall_v30-t22700.0.html

Offline javipkt

• Newbie
  • *
Re: Translation tool, Comodo Firewall in Spanish
« Reply #46 on: May 12, 2008, 05:58:50 PM »
To everybody:
Please send an e-mail to Comodo (desktopsupport[ at ]comodo.com) and ask when the translation tool will be released. I hope that the responsible persons finally answer, if enough people have sent e-mails.

Example: http://forums.comodo.com/comodo_firewall_translations/translation_tool_for_comodo_firewall_v30-t22700.0.html

Ok, I have already sent now an e-mail asking when they will liberate the translation tool.

P.D: The link that you have put does not work, at least to me.

Offline kail

• Randomly Appearing
  • Global Moderator
  • Comodo's Hero
  • The future is much like the present, only longer.
    • COMODO's free software!
Re: Comodo Firewall in Spanish
« Reply #47 on: May 12, 2008, 06:08:41 PM »
Hola javipkt

tom246 was spamming the forums with the same post & some were removed, including the one he cited. The remaining Topic of tom246's can be found here.

PS Sorry, "hola" is almost the sum total of my Spanish. ;D
My System Details: W10Px64 with CIS 10 Beta, Firefox & Becky!
Forum Policy.
____
The problem is not the problems, the problem is people's attitude towards those problems.

Offline Sr Lluny

• Product Translator
  • Comodo's Hero
  • I use only the best, I use Comodo firewall
« Reply #48 on: May 12, 2008, 07:03:00 PM »
Javi. No te impacientes. No sirve de nada mandar mails y mails.
Están esperando a lanzar el AV v3, q tendrá la opción junto con el cortagfuegos de hacer una suite COMODO. Por tanto, traducir ahora, y luego otra vez, y cuando sea definitio otra vez, no es lógico. Sobre todo teniendo en cuenta q habremos de traducir nosotros,hehe.
Yo no quiero hacer el trabajo opor quintuplicado.
Traducir un programa cuesta mucho tiempo y esfuerzo, y no recibes nada a cambio, sólo críticas por los posibles errores,hehe.
Lo sé porque yo adapté la versión 2.4 al castellano de España, y si todo va bien, haré lo mismo con esta.

Offline javipkt

• Newbie
  • *
« Reply #49 on: May 13, 2008, 02:33:52 PM »
Hola javipkt

tom246 was spamming the forums with the same post & some were removed, including the one he cited. The remaining Topic of tom246's can be found here.

PS Sorry, "hola" is almost the sum total of my Spanish. ;D

Hola xD
Ok, I'm sorry, I did not know that I was spam.

Have a nice day.   (:WAV)

Javi. No te impacientes. No sirve de nada mandar mails y mails.
Están esperando a lanzar el AV v3, q tendrá la opción junto con el cortagfuegos de hacer una suite COMODO. Por tanto, traducir ahora, y luego otra vez, y cuando sea definitio otra vez, no es lógico. Sobre todo teniendo en cuenta q habremos de traducir nosotros,hehe.
Yo no quiero hacer el trabajo opor quintuplicado.
Traducir un programa cuesta mucho tiempo y esfuerzo, y no recibes nada a cambio, sólo críticas por los posibles errores,hehe.
Lo sé porque yo adapté la versión 2.4 al castellano de España, y si todo va bien, haré lo mismo con esta.

Ah vale, no sabía que era por eso...
Pues nada, a esperar, de momento sigo con Agnitum Outpost Firewall. De todas formas instalaré Comodo en una máquina virtual para trastear con él y ver su configuración, porque me interesa como cortafuegos pero más aun como HIPS (IDS)

Un saludo

Offline kail

• Randomly Appearing
  • Global Moderator
  • Comodo's Hero
  • The future is much like the present, only longer.
    • COMODO's free software!
« Reply #50 on: May 13, 2008, 02:50:52 PM »
 !ot! starts
Ok, I'm sorry, I did not know that I was spam.
..
It was only spam in the sense that there were 9 identical posts. All were removed, except for two. The post, itself, is genuine.
 !ot! ends
 (:WAV)
My System Details: W10Px64 with CIS 10 Beta, Firefox & Becky!
Forum Policy.
____
The problem is not the problems, the problem is people's attitude towards those problems.

Offline legionario

• Newbie
  • *
« Reply #51 on: May 26, 2008, 01:37:46 PM »
Hola chicos me acabo de instalar el comodo y me gusta mucho, pero aun me gustaría mas si fuese en Español :Beer

Saludos.

Free Endpoint Protection
Seo4Smf 2.0 © SmfMod.Com Smf Destek