Author Topic: Comodo Firewall in Dutch  (Read 61160 times)

Offline Nijverdal_Derek

• Newbie
  • *
Re: Comodo Firewall in Dutch
« Reply #30 on: December 16, 2007, 05:03:19 PM »
Hi there,

I'm a Brit living (since 1979) in NL, and have long been looking for a free, degelijk (I've been here so long I often find the Dutch word instead of the English;-), Dutch Firewall to recommend to friends. Comodo looks like it -- keep up the good work guys!

One thing I noticed; on an alert (popup in bottom right hand corner) it says "Antwoord voor deze toepassing ". I guess that the word "onthouden" has been scrolled off, and it seems to me to be an important word. I suggest reversing the sentence to something like "Onhoud antwoord deze toepassing". I know it's not good grammar, but IMHO it's understandable.

What do others think?

M Vr Gr (and prettige kerstdagen)
--- Derek

Offline mrahk

• Comodo Family Member
« Reply #31 on: August 06, 2008, 10:03:23 AM »
Ik neem aan dat ik hieruit mag concluderen dat de vertaling in het Nederlands van de Firewall hartstikke dood is?
Laatste bericht (voor dit bericht) was op 16 december 2007, dus 8 maanden geleden, en verder geen activiteit meer.

Een vertaling voor versie 3.0 was en is er nooit geweest en komt er blijkbaar ook niet meer.

Fijn...
 (:AGY)
« Last Edit: August 06, 2008, 10:04:56 AM by mrahk »

Offline eXPerience

• Left the Forums
  • Comodo's Hero
  • Free Forever !
« Reply #32 on: August 06, 2008, 10:05:56 AM »
Het is inderdaad in de koelkast gestoken.

De reden hiervoor is dat we aan het wachten zijn voor Comodo Internet Security. Hierop zal dan de taal verder op uitgebouwd worden. Als we toch aan de taal hadden gewerkt hadden we misschien 1 maand in het nederlands kunnen werken en dan weer een hele nieuwe kunnen maken.

Rustig blijven, CIS kan elk moment uitkomen (voor moderators dan toch  :), daarna pas voor gewone beta).

Xan

Free Endpoint Protection
Seo4Smf 2.0 © SmfMod.Com Smf Destek