Nederlandse Vertaling / Dutch Translation

Hallo allemaal!!
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met met comodo firewall/antivirus. Wat vinden jullie ervan, is de vertaling een beetje goed of moet er misschien iets radicaal veranderen? Vertel het hier :slight_smile:

Hi everyone!!
I’d like to know your experience with the comodo firewall/antivirus. What do you think, how is the translation. Is it good or is there something that must be changed? You can tell it over hear! :slight_smile:

(CNY)

Hallo,
De Comodo firewall is heel goed en de nl vertaling daar ben ik heel blij mee. Bedankt voor de moeite ! (:CLP)

k ga het eens even nakijken, in elk geval al bedankt voor de moeite hé

Hmm :THNK wààr kan ik die handleiding vinden?

Is er ook al een vertaling voor de virus scanner?
De vertaling voor de firewall is prima
;D

Hey,

De vertaling is prima (zowel voor de firewall als de antivirus) maar ik heb momenteel toch al 1 klein foutje gevonden denk ik. In de firewall bij het scherm veiligheid - scan op gekende toepassingen. Als deze scan gedaan is krijg je de tekst een hele tekst met op het einde " … klik op voltooien".
Alleen die voltooien komt er bij mij niet op :frowning: alleen beëindigen.

Voor de rest een prachtige vertaling waar ik denk toch wel een heel aantal uurtjes ingestoken zijn.

(CNY)

Nederlandse vertaling voor het antivirusprogramma???
Mis ik iets???

Regards, Browny

  1. :smiley: Nee, (nog) niet.

Ik had mij even vergist zo te zien ;). Tenzij er ineens toch een nederlandse vertaling zou bestaan ?

(:NRD)Waar kan ik de nederlandlse vertaling van de fire wal vinden??? :â– â– â– â– 

Deze is alleen nog maar voor de CFP 2.4

Om deze te downloaden http://download.comodo.com/cpf/download/setups/release/languages/CFP_Setup_English_Dutch_2.4.17.183.exe
Voor de taal alleen http://download.comodo.com/cpf/download/setups/release/addons/CFP_Setup_Addon_Dutch_2.4.17.183.exe

Nog geen taal voor V3 spijtig genoeg

Xan

(:AGY)waar vinden jullie de nederlandse vertaling dan vd nieuwste versie fire wall???pvdv

Die hebben we niet >:(. We spraken over de 2.4 :). Comodo zal wel later een tool maken die het simpel zal maken een nieuwe taal toe te voegen.

Tot dan engels

Xan

Ha mannen :slight_smile:

Laatste nieuws is dat de vertaal tool nu gepland staat voor 28 Februari :slight_smile:

Greetz, Red.

:THNK Niet dus, voor de 3 is er nog steeds niet, altans kan ik het nog niet vinden (:AGY)
Gr Hoestie.

Topic gesloten

Reden : te lang geleden

Extra info: De vertaling zal worden gemaakt bij het uitkomen van CIS

Xan