Jag har hittat ett par saker.
På första sidan, status eller sammandrag som den heter, så står det illvarliga händelser (se bild), men jag är inte säker på att det är ett skrivfel, för det är ingen prick över i-et. Det kan vara en grafisk miss.
Den andra saken är på säkerhetsfliken (se bild). Där är radbrytningen fel på knapparna i vänster kolumn. De vet förstås inte var de ska radbryta, så det vore kanske inte fel att använda engelskans mellanrum mellan t ex program övervakaren, så då blir det kanske automatisk rätt sen. Det skulle kanske fungera med program-övervakaren oxå. Ett bindestreck alltså.
Jag vet inte om vi ska fortsätta rapportera fel/missar här, och sen får översättaren lämna in en uppdaterad version? Vad tycker ni?
Hjälp till allihop nu och hitta skrivfel och sådant, så att vi hinner uppdatera i god tid före den 28:e
jag vet en funktion in borde fixa i comodo typ som taskmanger fast man ser i detalj vilken fil det är och vilket program som filen är låst till man borde också kunna låsta upp olika filer som man vill ta bort