Welcome, Guest. Please login or register.
March 19, 2010, 11:42:05 AM

Login with username, password and session length

372844 Posts
41352 Topics
94016 Members

Latest Member: wasm1984

Search:     Advanced search | Tag Cloud
+  Welcome to the Comodo Forum
|-+  International Comodo Forums
| |-+  International Comodo Forums
| | |-+  Nederlands / Dutch (Moderators: eXPerience, Ronny)
| | | |-+  Pc met comodo loopt vast
« previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Pc met comodo loopt vast  (Read 1671 times)
the_pauwels
Newbie
*

« on: October 07, 2009, 02:30:25 PM »

Hey iedereen,

Sinds vandaag loopt elke pc waarop ik comodo als enige gezamelijke programma heb staat vast. Hij start nog op maar vanaf het aanmelden gaat alles erg traag. Zo traag dat werken niet mogelijk is, dan loopt hij vast opnieuw opstarten geeft het zelfde effect.

Als ik zo hoor gebeurt vandaag net hetzelfde bij de andere mensen die ik ken met comodo. Die dit op mijn aanraden hebben geinstalleerd.

Iemand een oplossing, in mijn geheugen zit nog de avg-gebeurtenis. Gelijkenissen?
eXPerience
Malware Researcher Virus Removal Helper Advanced Tweak Freak Crazy Little Devil
Global Moderator
Comodo's Hero

Why not ? The choice is yours !

« Reply #1 on: October 07, 2009, 02:31:51 PM »

Hey,

de oplossing zou hier beschreven moeten staan. Het is echter wel in het engels :

http://forums.comodo.com/feedbackcommentsannouncementsnews_cis/workaround_for_the_99_cpu_problem_with_the_latest_virus_db_updates-t46150.0.html

MvG,
eXPerience

racker
Newbie
*

« Reply #2 on: October 07, 2009, 03:39:40 PM »

Hey iedereen,

Sinds vandaag loopt elke pc waarop ik comodo als enige gezamelijke programma heb staat vast. Hij start nog op maar vanaf het aanmelden gaat alles erg traag. Zo traag dat werken niet mogelijk is, dan loopt hij vast opnieuw opstarten geeft het zelfde effect.

Als ik zo hoor gebeurt vandaag net hetzelfde bij de andere mensen die ik ken met comodo. Die dit op mijn aanraden hebben geinstalleerd.

Iemand een oplossing, in mijn geheugen zit nog de avg-gebeurtenis. Gelijkenissen?

Zelfde probleem hier met meerdere computers.

Voorlopig opgelost door in de veilige mode op te starten en via MSCONFIG onder SERVICES de verwijzingen naar Comodo en onder OPSTARTEN CFP uit te vinken. Het is me nu te laat; morgen maar eens de workaround proberen die Egemen in de gegeven link aangaf. Slechte beurt voor Comodo! Angry

Great lovers don't need a big engine
the_pauwels
Newbie
*

« Reply #3 on: October 08, 2009, 06:46:20 AM »

Ja, redelijk slechte beurt. Ik vond het wel spijtig dat er geen persboodschap ofz. Overstond want een gewone pc gebruiker wordt helemaal zot. Die zou nooit op een forum gaan zoeken.

Momenteel heb ik een andere antivirus op staan. Maar de kans is groot dat ik weer overstap naar comodo.
eXPerience
Malware Researcher Virus Removal Helper Advanced Tweak Freak Crazy Little Devil
Global Moderator
Comodo's Hero

Why not ? The choice is yours !

« Reply #4 on: October 08, 2009, 12:00:59 PM »

Ja, redelijk slechte beurt. Ik vond het wel spijtig dat er geen persboodschap ofz. Overstond want een gewone pc gebruiker wordt helemaal zot. Die zou nooit op een forum gaan zoeken.

Momenteel heb ik een andere antivirus op staan. Maar de kans is groot dat ik weer overstap naar comodo.
Tja, daar denk ik dus ook aan, de gewone gebruiker die geen flauw idee heeft...

Wel, het enige dat ik kan vertellen is dat het een menselijke fout was en die persoon daar correct voor gestraft is (moet ik geen tekeningetje bij maken denk ik ?). er worden nu nieuwe veiligheidssystemen gebruikt om zo'n dingen volgende keer te voorkomen.

MvG,
eXPerience

Tags: problemen  comodo  pc  vastlopen 
Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to:  

SSL Certificate Free Virus Removal Firewall
Page created in 0.061 seconds with 22 queries.